nabór na wolne stanowisko urzędnicze Z-cy Kierownika USC w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy w Łysomicach
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt
Wójt Gminy Łysomice
na podstawie art.11 ust 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych
(Dz .U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458)
oraz
art. 8 z dnia 28 listopada 2014 r. ustawy prawo o aktach stanu cywilnego
( Dz. U. z 2014 r., poz. 1741 z późn. zm.)
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Z-cy Kierownika USC
w Referacie Spraw Obywatelskich
1 etat
w Urzędzie Gminy w Łysomicach
I. Wymagania niezbędne
1) jest obywatelem polskim*,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,
4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) Wymagania kwalifikacyjne:
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ,komputera i programów biurowych.
II. Wymagania dodatkowe
1) znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej ,Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Prawa o aktach stanu cywilnego, przepisów z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych,
2) predyspozycje do tworzenia dobrych kontaktów interpersonalnych,
3) komunikatywność i otwartość,
4) kreatywność ,odpowiedzialność,
5) dyspozycyjność oraz umiejętność podejmowania decyzji,
6) samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność analitycznego myślenia,
7) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku,
8) znajomość zasad obsługi komputera – program Źródło.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Wykonywanie obowiązków Z-cy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w szczególności:
1) rejestracja zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób.
2) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń.
3) wykonywanie czynności związanych ze szczególnymi wypadkami rejestracji stanu cywilnego.
4) prostowanie, ustalenie treści, odtworzenie i uzupełnienie aktów stanu cywilnego.
5) przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób.
6) prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego.
2.Prowadzenie pozostałych spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, o zmianie imienia i nazwiska oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
3.Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych.
4.Prowadzenie rejestru wyborców.
5.Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych i rejestracją zbiorów danych.
6. Podnoszenie wiedzy w zakresie obowiązujących przepisów prawa na zajmowanym stanowisku.
7. Dbanie o wizerunek Urzędu Gminy jako jednostki mającej na celu służenie mieszkańcom Gminy.
8. Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności.
9. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska.
10. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łysomice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
V. Warunki pracy na stanowisku pracy
Praca biurowa i w terenie w wymiarze 1 etatu. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Łysomice ul. Warszawska 8. Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku brak wind. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) list motywacyjny,
2) życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje wykształcenia kandydata,
4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) mile widziane referencje,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r .Nr 101,poz.926 z późn. zm.).
VII. Oferty przyjmowane będą w terminie do dnia 19 czerwca 2015 r. w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Łysomice ul. Warszawska 8, pokój nr 3, w godzinach urzędowania.
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Z-cy Kierownika USC w Referacie Spraw Obywatelskich".
----------------------------------------
1. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami lub test kwalifikacyjny.
2. O zakwalifikowaniu się do II etapu- testu pisemnego lub rozmowy kwalifikacyjnej ,kandydaci zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
3. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łysomice (www.lysomice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Łysomice.
5. *Wójt Gminy upowszechniając informacje o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych wskazuje stanowiska, o które poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
6. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wójt Gminy
mgr inż. Piotr Kowal
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt