NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE - Główny księgowy w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łysomicach
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt
Kierownik
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łysomicach
ul. Warszawska 10
87-148 Łysomice
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
główny księgowy w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej
w Łysomicach
w wymiarze 1 etatu
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
- Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
c) jest się wpisanym do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
3. Nieposzlakowana opinia,
4. Obywatelstwo polskie,
5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
6. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,
7. Preferowane 3 letnie doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
- Znajomość przepisów samorządowych,
- Znajomość przepisów podatkowych,
- Znajomość przepisów płacowych,
- Znajomość przepisów ZUS,
- Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
- Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo- księgowych (np. Płatnik, ),
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości jednostki.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.
5. Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki.
6. Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.
7. Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.
8. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.
9. Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.
10. Prowadzenie księgowości SPZOZ Łysomice
11. Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki, a także zmiany w ciągu roku budżetowego.
12. Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostki.
13. Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.
14. Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.
15. Prowadzenie ewidencji kosztów.
16. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
17. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Centrum.
18. Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
19. Realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami.
20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy – 1 etat
- Miejsce pracy – w budynku przy ul. Osiedlowej 1 w Turznie.
- Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca samodzielności.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – CV,
b) list motywacyjny,
c) ksero dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających posiadanie praktyki w księgowości,
e) kwestionariusz osobowy
f) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia o zdolności do wykonywania czynności na w/w stanowisku,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.).
Dokumenty w zamkniętej kopercie z podanymi: imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy w SPZOZ Łysomice” należy składać pocztą na adres: SPZOZ w Łysomicach ul.Warszawska 10 ,87-148 Łysomice, w terminie do dnia 14 czerwca 2017r.
Aplikacje, które wpłyną do SPZOZ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, z wyłączeniem osób, których oferty zostaną odrzucone.
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt