Nabór na stanowisko sprzątaczki w wymiarze 1/2 etatu
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt
Dyrektor Przedszkola Publicznego Jelonek w Papowie Toruńskim ogłasza nabór na stanowisko sprzątaczki w wymiarze 1/2 etatu.
Wymagane wykształcenie – zasadnicze.
Zainteresowane osoby proszone są o dostarczenie CV do placówki Przedszkola Publicznego Jelonek w Papowie Toruńskim ul. Warszawska 24 do dnia 23 sierpnia 2018 roku.
Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień obowiązujący na stanowisku
1. Zasadnicze obowiązki sprzątaczki:
• Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń (zgodnie
z przydziałem metrażu) oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny,
• Piecza nad bezpieczeństwem budynku i całością sprzętu przedszkolnego oraz nad urządzeniami instalacyjnymi,
• Troska o czystość terenu przedszkola oraz pomoc w dekoracji sal, ciągów komunikacyjnych, budynku,
• W przypadku wykonywania prac z wykorzystaniem urządzeń mechanicznych stosowanie się do instrukcji ich obsługi,
• Zgłoszenie do dyrektora zauważonych uszkodzeń sprzętu, przepalonych świetlówek, itp.,
• dozorowanie drzwi wejściowych,
2. Szczegółowy zakres czynności obejmuje:
a) Czynności codzienne
• Wietrzenie pomieszczeń,
• Zamiatanie i odkurzanie podłóg, wykładzin,
• Czyszczenie na mokro podłóg i kaloryferów (wg potrzeby),
• Ścieranie kurzu z parapetów, półek, szafek, mebli i wyposażenia,
• Mycie stolików w przypadku ich zabrudzenia,
• Opróżnianie koszy na śmieci,
• Usuwanie pajęczyn z sufitów, ścian, i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach,
• sprzątanie codzienne ciągów komunikacyjnych, zamiatanie i zmywanie podłóg, wycieranie świetlików, wyrzucanie śmieci z koszy,
• Zgłaszanie zapotrzebowania i pobierania narzędzi i środków czystości zgodnie z zapotrzebowaniem,
• Dbanie o pomieszczenia sanitarne mycie i dezynfekcja sedesów, mycie i dezynfekcja umywalek, mycie podłóg i ścian,
• Zapewnienie odpowiedniej ilości mydła w dozownikach przy umywalkach, ręczników papierowych i papieru toaletowego w sanitariatach,
• Dbanie o zabezpieczenie placówki po zakończeniu pracy,
• Sprawdzanie kurków wodociągowych,
• Wygaszenie świateł w pomieszczeniach przedszkola,
• Zamknięcie okien i drzwi w pomieszczeniach przedszkola.
b) Sprzątanie okresowe i porządki podczas ferii zimowych i letnich
Oprócz czynności codziennych sprzątaczka ma obowiązek:
• Pracować w okresie przerwy wakacyjnej według harmonogramu ustalonego przez dyrektora szkoły
• Myć okna (zimą tylko od strony wewnętrznej),
• Myć osłony punktów świetlnych,
• Porządkować pomoce naukowe,
• W przypadku przeprowadzania prac remontowych doprowadzić pomieszczenia do właściwego stanu użytkowania,
• Porządkować pomieszczenia gospodarcze,
• Uczestniczyć w pracach nad podniesieniem estetyki pomieszczeń przedszkolnych, oraz ciągów komunikacyjnych.
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt