Nabór na stanowisko woźnej oddziałowej w wymiarze 1 etat
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt
Dyrektor Przedszkola Publicznego Jelonek w Papowie Toruńskim ogłasza nabór na stanowisko woźnej oddziałowej w wymiarze 1 etat.
Wymagane wykształcenie – średnie.
Zainteresowane osoby proszone są o dostarczenie CV do placówki Przedszkola Publicznego Jelonek w Papowie Toruńskim ul. Warszawska 24 do dnia 23 sierpnia 2018 roku.
Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
OBOWIĄZKI WOŹNEJ ODDZIAŁOWEJ
1. Woźną oddziałową winna cechować sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, troska o ład i porządek oraz dbałość o należyty stan mienia przedszkolnego, poszanowanie przełożonych, uprzejmość i życzliwość w stosunku do pracowników przedszkola, dzieci i ich rodziców oraz właściwa kultura życia codziennego.
2. Woźna współpracuje z nauczycielką grupy w organizowaniu opieki i wychowaniu dzieci, a w szczególności:
2.1. ustala z nauczycielką czas wykonywania czynności porządkowych, aby nie było zakłóceń w prowadzeniu zajęć;
2.2. sprawuje doraźną opiekę nad dziećmi w czasie chwilowej, ważnej nieobecności nauczyciela w sali;
2.3. towarzyszy nauczycielowi podczas zabaw i zajęć z dziećmi, jeżeli w danym czasie nie wykonuje innych powierzonych zadań.
3. Do podstawowych obowiązków woźnej należy staranne wykonywanie pracy, zgodne z obowiązującym regulaminem, a w szczególności:
3.1. utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach zgodnie z wymogami higieny przedszkolnej, a przede wszystkim:
3.1.1. wietrzenie sali i innych pomieszczeń, czyszczenie podłogi, opróżnianie koszy na śmieci;
3.1.2. wycieranie kurzu wilgotną szmatką;
3.2. utrzymywanie w bieżącej czystości:
3.2.1. urządzeń sanitarno-higienicznych,
3.2.2. podłóg i posadzek, wykładzin,
3.2.3. lamperii i glazury,
3.2.4. drzwi i okien,
3.2.5. sprzętów, mebli i zabawek,
3.3. wykonywanie w okresie wakacji, oprócz czynności codziennych, całkowitego porządkowania pomieszczeń i sprzętu;
3.4. znajomość instrukcji obsługi maszyn na stanowisku pracy;
3.5. po skończonej pracy zamykanie okien i drzwi, sprawdzanie kurków wodociągowych (gazowych), wyłączanie urządzeń elektrycznych z sieci, gaszenie świateł;
3.6. współdziałanie w organizacji pracy opiekuńczo-wychowawczej w grupie w zakresie:
3.6.1. organizowania żywienia poprzez ustawianie talerzy, łyżek itd;
3.6.2. roznoszenia posiłków i sprzątanie po posiłku stolików dzieci;
3.6.3. organizowania odpoczynku poobiedniego dzieci przez rozłożenie i złożenie leżaków i pościeli, pomoc w rozbieraniu i ubieraniu dzieci
3.7. usuwanie w czasie przeprowadzania remontów sal i innych pomieszczeń, sprzętu, mebli oraz należyte ich zabezpieczanie;
3.8. przestrzeganie ustalonych przez dyrektora przedszkola ilości i terminów zużycia otrzymanych narzędzi pracy oraz materiałów służących do utrzymywania czystości.
3.9. noszenie odpowiedniej odzieży roboczej (fartuchy, czepki, buty):
3.9.1. biały fartuch i czepek podczas posiłków i zmywania;
3.9.2. kolorowy fartuch w czasie wykonywania innych czynności.
3.10. zgłaszanie dyrektorowi lub specjaliście do odpisu zniszczonego sprzętu, urządzeń i potłuczonych naczyń;
3.11. wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora, wynikających z organizacji pracy i potrzeb przedszkola.
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Wypowiedz się na stronie Kontakt